2013年11月30日星期六

00M-663 dernières questions d'examen certification IBM et réponses publiés

Le produit de Pass4Test peut assurer les candidats à réussir le test IBM 00M-663 à la première fois, mais aussi offrir la mise à jour gratuite pendant un an, les clients peuvent recevoir les ressources plus nouvelles. Pass4Test n'est pas seulement un site, mais aussi un bon centre de service.

Passer le test IBM 00M-663, obtenir le Passport peut améliorer la perspective de votre carrière et vous apporter plus de chances à développer votre boulot. Pass4Test est un site très convenable pour les candidats de test Certification IBM 00M-663. Ce site peut offrir les informations plus nouvelles et aussi provider les bonnes chances à se former davantage. Ce sont les points essentiels pour votre succès de test Certification IBM 00M-663.

Certification IBM 00M-663 est un des tests plus importants dans le système de Certification IBM. Les experts de Pass4Test profitent leurs expériences et connaissances professionnelles à rechercher les guides d'étude à aider les candidats du test IBM 00M-663 à réussir le test. Les Q&As offertes par Pass4Test vous assurent 100% à passer le test. D'ailleurs, la mise à jour pendant un an est gratuite.

Le guide d'étude de Pas4Test comprend l'outil de se former et même que le test de simulation très proche de test réel. Pass4Test vous permet de se forcer les connaissances professionnelles ciblées à l'examen Certification IBM 00M-663. Il n'y a pas de soucis à réussir le test avec une haute note.

Code d'Examen: 00M-663
Nom d'Examen: IBM (IBM Digital Marketing Optimization Sales Mastery v1)
Questions et réponses: 40 Q&As

00M-663 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/00M-663.html

NO.1 What is IBM Multichannel Analytics designed to help marketers achieve?
A. Push messaging across multiple marketing channels
B. Segmentation of marketing activities across web, mobile and social
C. One-to-one customer interaction across multiple channels
D. Improved insight via incorporation of offline data
Answer: C

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NO.2 The products in CBA Suite consists of all the following except:
A. cxReveal
B. cxView
C. cxResults
D. cxOverstat
E. cxImpact
Answer: A,C

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Reference:http://www-03.ibm.com/software/products/us/en/customer-behavior-analysis/

NO.3 What market factors is this target audience looking to address with the DMO solution?
A. Data security
B. Privacy concerns
C. Just-In-Time inventory
D. Data explosion and social media
Answer: D

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NO.4 What are some of the primary products involved in the DMO solution's ability to deliver
compelling personalization?
A. IBM Lifecycle and IBM AdTarget
B. IBM Digital Data Exchange and IBM Impression Attribution
C. IBM Digital Analytics on Premises
D. IBM Marketing Optimization and Interaction History
Answer: A

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NO.5 Which marketing channel does IBM Impression Attribution primarily influence?
A. Email marketing
B. Display advertising
C. Social media
D. Mobile channels
Answer: B

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Reference:http://www-03.ibm.com/software/products/us/en/impression-attribution/

NO.6 When it comes to DMO's digital marketing execution, what are some of the key capabilities?
A. Strategic planning and budgeting
B. Product recommendations and email targeting
C. Measuring customer interaction across their lifecycle
D. Generating a pipeline of qualified leads
Answer: B

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NO.7 The most persuading method to sell Tealeaf to prospects is:
A. Differentiate Tealeaf from competitors
B. Tell Tealeaf customer stories
C. Tell prospects about the benefits of Tealeaf
D. Sell products at a discounted price
Answer: B

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NO.8 Name the 3 factors that determine the price of Tealeaf software:
A. Page count, #Tealeaf Users, and Products
B. Products. #Tealeaf Users, and #Units
C. #Units, Page Count and #Tealeaf Users
D. Products. Page Count and #Units
Answer: B

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NO.9 What are the two primary benefits for companies using Tealeaf?
A. Marketing placement and IT performance
B. IT performance and data analytics
C. Conversion and retention
D. Data analytics and retention
Answer: C

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NO.10 What is one benefit listed in the value proposition for the DMO solution's customer profiles
(LIVE Profiles)?
A. Instant insight into opt-in permissions
B. Provide a complete picture of customer interactions
C. Detailed history of a customer's word-of-mouth activity
D. Ability to analyze customer sentiment and opinions
Answer: B

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Vous aurez une assurance 100% à réussir le test IBM 00M-663 si vous choisissez le produit de Pass4Test. Si malheuresement, vous ne passerez pas le test, votre argent seront tout rendu.

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